advertise
  • info info@daroume.ir
  • info اصفهان، دروازه شیراز، ابتدای خیابان سعادت آباد، داروخانه دکتر کربکندی

چرا باید از داروخانه آنلاین خرید کنیم؟

امروزه با گسترش تکنولوژی و رواج استفاده از اینترنت، شغل ها و صنوف مختلف تحت تاثیر قرار گرفته اند. یکی از این اصناف مهم در این زمینه داروخانه ها هستند. امروزه داروخانه های آنلاین زیادی در اینترنت مشغول به فعالیت هستند و استفاده از خدمت داروخانه آنلاین مزایای زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. البته در این بین مخاطراتی هم وجود دارد که حتما باید به آنها توجه کرد تا در این بین متضرر نشوید. در ادامه به مزایا، معایب و نکاتی که در خرید از داروخانه های آنلاین باید به آنها توجه کنید میپردازیم.


مزایای خرید از داروخانه آنلاین

صرفه جویی در وقت: شاید مهمترین مزیت استفاده از داروخانه آنلاین را بتوان صرفه جویی در وقت دانست. برای خرید از داروخانه آنلاین دیگر نیازی نیست که شما از منزل خارج شوید و از داخل منزل میتوانید به راحتی سفارش خود را انجام داده و تحویل بگیرید.
در دسترس بودن و سهولت خرید: یکی دیگر از مزایای استفاده از داروخانه آنلاین راحتی خرید و در دسترس بودن است. شما در هر محلی که به اینترنت دسترسی داشته باشید میتوانید از داروخانه های آنلاین خرید کنید. با وجود داروخانه های آنلاین دیگر نیازی نیست که تعداد زیادی به داروخانه های مختلف را برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود مراجعه کنید. تنها کافیست که محصول خود را در داروخانه آنلاین جستجو کنید و از موجود بودن آن مطلع شوید.
تنوع محصولات: تنوع محصولات در داروخانه های آنلاین مختلف بسیار زیاد است، زیرا شما میتوانید در مدت زمان کوتاهی تعداد بسیار زیادی داروخانه را در لحظه مشاهده کنید. از این رو تنوع بسیار زیادی را در پیش روی خود خواهید داشت.
آگاهی از جشنواره ها و تخفیف ها: شما با عضویت در باشگاه مشتریان داروخانه های آنلاین میتوانید از تخفیف ها و جشنواره های دوره ای که داروخانه های آنلاین برگزار میکنند آگاه شده و خرید های خود را با قیمت بهتری انجام دهید. این مسئله از نظر اقتصادی برای شما بسیار به صرفه خواهد بود.
حفظ حریم خصوصی: از آنجایی که در داروخانه آنلاین نیازی به مواجهه مستقیم با پرسنل داروخانه یا سایر افراد را ندارید، حریم خصوصی شما حفظ شده و بخصوص این مسئله در فرهنگ ما ایرانی ها که حریم خصوصی اهمیت ویژه ای دارد میتواند مزیت مهمی حساب شود.
امکان مقایسه قیمت محصولات: از آنجایی که تاریخ خرید محصولات در هر داروخانه با دیگری متفاوت است، قیمت های آن نیز میتواند متفاوت باشد. با وجود داروخانه های آنلاین به راحتی میتوانید قیمت محصولات را در داروخانه های آنلاین مقایسه کنید و محصول ارزانتر را تهیه کنید.
ارائه اطلاعات جامع تر: در داروخانه آنلاین معمولا اطلاعات جامع تری از یک محصول وجود دارد و شما قبل از خرید میتوانید هرچیزی که نیاز است بدانید را مطالعه کنید.
مشاوره آنلاین با دکتر داروساز: برخی از داروخانه های آنلاین این امکان را به شما میدهند که به صورت آنلاین یا تلفنی با دکتر داروساز مشورت کنید و سوال های دارویی خود را از ایشان بپرسید.
امکان بازگشت محصولات: در خرید از داروخانه آنلاین نیازی نیست که نگران مناسب نبودن محصول باشید، اگر محصولی با اطلاعات نوشته شده در سایت مغایر بود و یا محصول مد نظر شما نبود، میتوانید آن را پس بدهید.
امکان بررسی بازخورد مشتریان: یکی از مهمترین دغدغه ها برای افراد مصرف کننده محصولات بهداشتی، نحوه اثر بخشی آن است. در داروخانه آنلاین شما میتوانید نظرات و تجربه های سایر مصرف کنندگان را مطالعه کنید و از کیفیت یک محصول یا مناسب بودن آن برای شما اطمینان حاصل کنید.


محدودیت های داروخانه آنلاین

با وجود همه این مزایا، برخی محدودیت هایی هم در داروخانه های آنلاین وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.
محدودیت در فروش دارو: یکی از ایراداتی که در داروخانه های آنلاین در ایران وجود دارد این است که امکان فروش محصولات دارویی وجود ندارد و شما برای تهیه دارو باید حضورا به داروخانه مراجعه کنید.
امکات تاخیر در دریافت مرسوله: در خرید های بین شهری از آنجایی که شرکت های پستی وظیفه رساندن محصول را بر عهده دارند، امکان تاخیر در رساندن محصولات همواره وجود دارد و این مسئله از کنترل داروخانه خارج است.
نامناسب بودن برای موارد اضطراری: در زمان اضطراری استفاده از داروخانه آنلاین مناسب نیست و حتما باید از سرویس هایی مثل اورژانس کمک بگیرید.
محیط نگهداری محصول حین ارسال: یکی دیگر از معایبی به دارخوانه آنلاین وارد است نحوه نگهداری محصولات در حین ارسال از داروخانه به مقصد است. اگر شرکت پستی محصول را در محیط نامناسبی نگهداری کند ممکن است بر روی محصول اثر بگذارد. در این صورت شما میتوانید محصول خود را عودت دهید با این حال باید چند روز معطل دریافت محصول جایگزین شوید.
هزینه بسته بندی و پست: در خرید اینترنتی از داروخانه آنلاین همواره هزینه بسته بندی و هزینه پست را باید در نظر بگیرید. البته بسیاری از داروخانه های آنلاین سیاست ارسال رایگان را برای مشتریان خود در نظر میگیرند. از طرفی این هزینه را به عنوان صرفه جویی در زمان بپردازید.

در خرید از داروخانه آنلاین به چه نکاتی توجه کنیم؟

در زمان خرید از داروخانه آنلاین، مانند هر خرید آنلاین دیگری باید به چند نکته مهم توجه کنید که به شما آسیب و زیانی وارد نشود. موارد زیر را همواره در خرید های اینترنتی خود مد نظر قرار دهید:
معتبر بودن داروخانه: شما به راحتی میتوانید مجوز های داروخانه آنلاین را در قسمت درباره ما مطالعه کنید تا مطمئن شوید از یک داروخانه معتبر خرید میکنید. به طور مثال اطلاعات داروخانه آنلاین دکتر کربکندی در اصفهان را میتوانید در اینجا مشاهده کنید. بعلاوه میتوانید آدرس فیزیکی و اطلاعات تماس داروخانه را چک کنید تا از صحت آن مطمئن شوید.
مطالعه دقیق اطلاعات محصول: حتما قبل خرید از داروخانه آنلاین اطلاعات محصول را به طور کامل مطالعه کنید. در برخی موارد تصویر محصول منطبق با اطلاعات محصول نیست و شما نباید صرفا به مشاهده تصویر اکتفا کنید.
توجه به تاریخ انقضای محصول: در خرید های اینترنتی تاریخ انقضای محصول را بررسی کنید تا بدانید چه مدت زمان برای مصرف یک محصول در اختیار دارید.
دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی: داروخانه های آنلاین برای فروش اینترنتی محصولات خود به مجوز نماد اعتماد الکترونیکی یا همان Enamad نیاز دارند که شما میتوانید در وبسایت https://enamad.ir آن را بررسی کنید.
توجه به شرایط ارسال: همواره توجه کنید که داروخانه آنلاین مد نظر شما از چه طریقی محصول شما را ارسال میکند تا در زمان تحویل مرسوله در منزل باشید.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.