advertise
  • info info@daroume.ir
  • info اصفهان، دروازه شیراز، ابتدای خیابان سعادت آباد، داروخانه دکتر کربکندی

بهترین داروها برای درمان دارویی بواسیر یا هموروئید

بیماری بسیار شایع هموروئید که به نام بواسیر نیز شناخته می‌شود یکی از بیماری‌ها و عارضه‌های آزاردهنده‌ای است که افراد زیادی در سطح جهان با آن درگیر هستند. خوشبختانه درمان زیادی برای این بیماری وجود دارد که در این مطلب ما قصد تا بهترین داروها برای درمان دارویی بواسیر یا هموروئید را به شما معرفی کرده و از میان آن‌ها، مطمئن‌ترین راه درمانی را به شما معرفی کنیم.
همواره شناخت یک راه‌حل درمانی مؤثر می‌تواند اولین قدم در درمان بیماری باشد. به همین منظور هم شناخت بهترین دارو در قدم اول می‌تواند منجر به ازبین‌رفتن عارضه‌های ناشی از بیماری، خصوصاً در بیماری‌هایی مانند بواسیر یا هموروئید باشد. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا نکات لازم برای درمان بیماری هموروئید را برای شما بازگو کنیم.


شناخت بیماری هموروئید

تقریباً همه ما با بیماری بواسیر آشنایی داریم یا حداقل می‌دانیم چه عارضه‌هایی در نتیجه این بیماری ایجاد می‌شود؛ اما همین مسئله باعث می‌شود که مردم تصور کنند دررابطه‌با این بیماری اطلاعات کاملی دارند درحالی‌که این‌گونه نیست و بیماری بواسیر باتوجه‌به شرایطی از نظر بیماری‌زایی دارد، ممکن است رفته‌رفته با گذشت زمان شدیدتر و جدی‌تر شود. همین موضوع ما را مجاب به مراجعه به پزشک می‌کند.
این بیماری در اصل ریشه در رگ‌های قسمت راست روده یا بخش‌های تحتانی مقعد دارد. زمانی که این رگ‌ها دچار کشیدگی می‌شوند، بیش‌تر تحریک شده و کم‌کم این عارضه شروع به حادتر شدن می‌کند. معمولاً علت این بیماری می‌تواند شامل موارد زیر باشد.
• بارداری
• کهولت سن
• اسهال و روندگی مزمن
• یبوست‌های مزمن
• بلندکردن و یا حمل‌کردن اجسام سنگین برای مدت طولانی
• بیش از اندازه در حالت نشسته بودن
• روابط جنسی مقعدی
• چاقی
این بیماری علائمی نظیر خونریزی، خارش، سوزش، درد و ایجاد توده در ناحیه مقعدی است که بسته به نوع بواسیر می‌تواند متفاوت باشد. البته این بیماری خوشبختانه یک بیماری قابل‌درمان است و راه‌های درمانی مختلفی برای آن کشف شده است؛ اما همه چیز درنهایت به تشخیص مناسب برمی‌گردد. توصیه می‌کنیم اگر مشکوک به موارد بالا هستید، حتماً مراجعه به اصفهان کلینیک برای بررسی توسط بهترین متخصصان و پزشکان را در اولویت قرار بدهید.


راه‌های مفید برای درمان بیماری بواسیر یا هموروئید

باید در نظر داشته باشیم که بیماری‌هایی مانند هموروئید یا بواسیر می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد که دررابطه‌با این عارضه ما دو نوع بواسیر داخلی و خارجی را می‌شناسیم. نوع خارجی این بیماری که بیش‌تر حالت توده‌ای ایجاد می‌کند معمولاً توسط لیزر جراحی شده و اثر آن به‌سرعت از بین می‌رود. توصیه اغلب پزشکان استفاده از لیزر در کلینیک‌های مجهز مانند اصفهان کلینیک است.
از سوی دیگر هم استفاده از داروهایی مانند قرص‌ها یا پمادهای مختلف نیز برای درمان این بیماری رایج است که توسط متخصصان و پزشکان، زمانی که نیازی به استفاده از راه‌حل‌های جراحی نداریم توصیه می‌شود. باتوجه‌به بالابودن تعداد داروهای قوی و مؤثر برای درمان بیماری بواسیر یا هموروئید اول از هر چیز به شما توصیه می‌کنیم که حتماً با متخصصان اصفهان کلینیک دراین‌رابطه صحبت کنید و سپس برای تهیه دارو و استفاده از آن اقدام کنید. همچنین در ادامه این مطلب می‌توانید با این داروها به‌صورت کلی آشنا شوید.


داروخانه آنلاین دارومی

بهترین داروها برای درمان بیماری بواسیر یا هموروئید

• پماد و لوسیون پراموکسین
از پمادها و لوسیون‌های مختلفی که برای درمان این بیماری استفاده می‌شوند می‌توان در مرحله اول به پماد و لوسیون پراموکسین اشاره داشت. این محصول قابلیت ازبین‌برنده عوارض بیماری را دارد. درواقع شما با استفاده از این پماد می‌توانید عوارضی مانند خارش یا سوزش که معمولاً در بیماری‌هایی مانند بواسیر رایج است به‌راحتی از بین ببرید. همچنین خاصیت مسکن و ضددرد بودن این پماد باعث شده که در موارد مختلفی غیر از بواسیر با شرایط مشابه استفاده شود.

• پماد ام جی
یک پماد گیاهی و کاملاً طبیعی برای استفاده جهت درمان بواسیر یا هموروئید محسوب می‌شود که در کنار خاصیت‌های ضد خارش و ضد سوزش، می‌تواند با استفاده از خواص ضدباکتری و ضدقارچی، در ازبین‌بردن علائم مختلف بیماری بواسیر مؤثر باشد. این پماد برای تسکین و درمان عارضه‌های هموروئیدی انواع یک و دو را دارد که نشان‌دهنده اثرگذاری محصول در موارد حاد و شدید هموروئید است. معمولاً این دارو ۲ بار در روز مورداستفاده قرار می‌گیرد و بعد از ۲ هفته اثر درمانی آن کامل می‌شود.

• داروی خوراکی روهمورین
از جمله بهترین داروها برای درمان بیماری بواسیر یا هموروئید می‌توان به داروی روهمورین که توسط متخصصان تجویز می‌شود اشاره داشت. البته بسته به نوع بواسیر و همچنین شدت آن، توصیه می‌کنیم حتماً با نظر پزشکان و متخصصان اصفهان کلینیک اقدام به مصرف داروهای خوراکی کنید.
داروی روهمورین تأثیر خود را در عروق هموروئیدی می‌گذارد. این دارو با اثرگذاری بر گردش خون و کاهش و متوقف کردن آن، باعث می‌شود که عروق هموروئیدی که نقش اساسی در عارضه بواسیر دارند، پس از مدتی دچار خشک‌شدگی شده و درنهایت بعد از مدتی این عارضه به‌صورت کامل درمان شود.
معمولاً هم برای بواسیر و هموروئید نوع یک و هم نوع دو از این محصول استفاده می‌شود و مصرف آن بیش‌تر به‌صورت دو نوبت در طول روز می‌باشد.

شما همچنین می‌توانید در طول مدت درمان خود با نظر پزشک، اقدام به استفاده از داروها و پمادهای بی‌حسی موضعی کنید. این پمادها مانند پماد لیدوکائین یا قرص‌های مسکن روتین مانند استامینوفن، ایپوبروفن و ناپروکسن، برای تسکین درد تا زمان درمان کامل کمک بگیرید.


بهترین مرکز درمانی برای درمان بیماری بواسیر یا هموروئید

گاهی اوقات درمان بیماری بواسیر از مرحله دارویی عبور می‌کند. در این شرایط جدا از اینکه لازم است با یک متخصص و پزشک باتجربه در ارتباط باشید، این نیاز نیز احساس می‌شود که به یک مرکز درمانی مجهز مراجعه کرده تا متخصص با استفاده از لیزر و امکانات پیشرفته و به‌روز، برای درمان سریع بیماری شما اقدام کند. همان‌طور که گفتیم بیماری بواسیر یا هموروئید گاهی اوقات برای درمان توده‌های خارجی یا برای خشک‌کردن فوری عروق هموروئیدی، نیاز به استفاده از لیزر دارد.
بهترین مرکز درمانی برای انجام این فرایند می‌تواند به شما کمک کند تا در کنار اینکه از یک متخصص باتجربه کمک بگیرید، بتوانید از امکانات این مجموعه نیز با اطمینان خاطر بیشتری استفاده کنید. درواقع کلینیک‌هایی مانند اصفهان کلینیک با داشتن پرسنلی باتجربه و حرفه‌ای و همچنین، با کمک تجهیزات و دستگاه‌های به‌روز مانند لیزر می‌توانند در درمان عارضه شما نقش مهمی داشته باشند.
اصفهان کلینیک همچنین می‌تواند در مرحله تشخیص با کمک‌گرفتن از پزشکان و متخصصان باتجربه خود بهترین راه‌حل درمانی را برای شما تشخیص و در تمام طول مدت درمان با خدمات خود در کنار شما باقی بماند.
توجه داشته باشید که در مواردی مانند هموروئید یا بواسیر، درمان صحیح مانند تشخیص به‌موقع، هم می‌تواند مدت تحمل درد و عارضه‌های جانبی هموروئید را کاهش بدهد، هم می‌تواند به شما کمک کند تا نتیجه موفقیت‌آمیزتری از درمان خود دریافت کنید.
به همین منظور متخصصان اصفهان کلینیک همواره در تلاش‌اند تا بتوانند به شما در ارائه بهترین خدمات درمانی برای ازبین‌بردن عارضه‌هایی مانند هموروئید یا بواسیر، یاری برسانند.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.